Inicio
Acerca de
¿Qué es el dominio público?
Español
English
Elegir
Autores/as
Obras
Búsqueda avanzada
Género
Cualquiera
Femenino
Masculino
Transmasculino
Transfemenino
No binario
Nacionalidad
Cualquiera
Afganistán
Albania
Argelia
Andorra
Angola
Antigua y Barbuda
Argentina
Armenia
Australia
Austria
Azerbaiyán
Baréin
Bangladés
Barbados
Bielorrusia
Bélgica
Belice
Benín
Bután
Bolivia
Bosnia y Herzegovina
Botsuana
Brasil
Brunéi
Bulgaria
Burkina Faso
Burundi
Camboya
Camerún
Canadá
Cabo Verde
República Centroafricana
Chad
Chile
Colombia
Comoras
Costa Rica
Croacia
Cuba
Chipre
Chequia
República Democrática del Congo
Dinamarca
Yibuti
Dominica
República Dominicana
Timor-Leste
Ecuador
Egipto
El Salvador
Guinea Ecuatorial
Eritrea
Estonia
Esuatini
Etiopía
Islas Feroe
Micronesia
Fiyi
Finlandia
Francia
Gabón
Georgia
Alemania
Ghana
Grecia
Groenlandia
Granada
Guatemala
Guinea
Guinea-Bisáu
Guyana
Haití
Honduras
Hungría
Islandia
India
Indonesia
Irán
Irak
Irlanda
Israel
Italia
Côte d’Ivoire
Jamaica
Japón
Jordania
Kazajistán
Kenia
Kiribati
Kosovo
Kuwait
Kirguistán
Laos
Letonia
Líbano
Lesoto
Liberia
Libia
Liechtenstein
Lituania
Luxemburgo
Madagascar
Malaui
Malasia
Maldivas
Mali
Malta
Islas Marshall
Mauritania
Mauricio
México
Moldavia
Mónaco
Mongolia
Montenegro
Marruecos
Mozambique
Myanmar (Birmania)
Namibia
Nauru
Nepal
Países Bajos
Nueva Zelanda
Nicaragua
Níger
Nigeria
Corea del Norte
Macedonia del Norte
Noruega
Omán
Pakistán
Palaos
Panamá
Papúa Nueva Guinea
Paraguay
China
Perú
Filipinas
Polonia
Portugal
Catar
Congo
Rumanía
Rusia
Ruanda
San Cristóbal y Nieves
Santa Lucía
San Vicente y las Granadinas
Samoa
San Marino
Arabia Saudí
Senegal
Serbia
Seychelles
Sierra Leona
Singapur
Eslovaquia
Eslovenia
Islas Salomón
Somalia
Sudáfrica
Corea del Sur
Sudán del Sur
España
Sri Lanka
Territorios Palestinos
Sudán
Surinam
Suecia
Suiza
Siria
Santo Tomé y Príncipe
Taiwán
Tayikistán
Tanzania
Tailandia
Bahamas
Gambia
Togo
Tonga
Trinidad y Tobago
Túnez
Turquía
Turkmenistán
Tuvalu
Uganda
Ucrania
Emiratos Árabes Unidos
Reino Unido
Estados Unidos
Uruguay
Uzbekistán
Vanuatu
Ciudad del Vaticano
Venezuela
Vietnam
Yemen
Zambia
Zimbabue
Year of death
Cualquiera
Before
In
After
En dominio público
Autores/as cuyas obras están en dominio público en al menos una jurisdicción
Tipo de obra
Cualquiera
Película
Obra literaria
Obra musical
Pintura
Escultura
País de origen
Cualquiera
Afganistán
Albania
Argelia
Andorra
Angola
Antigua y Barbuda
Argentina
Armenia
Australia
Austria
Azerbaiyán
Baréin
Bangladés
Barbados
Bielorrusia
Bélgica
Belice
Benín
Bután
Bolivia
Bosnia y Herzegovina
Botsuana
Brasil
Brunéi
Bulgaria
Burkina Faso
Burundi
Camboya
Camerún
Canadá
Cabo Verde
República Centroafricana
Chad
Chile
Colombia
Comoras
Costa Rica
Croacia
Cuba
Chipre
Chequia
República Democrática del Congo
Dinamarca
Yibuti
Dominica
República Dominicana
Timor-Leste
Ecuador
Egipto
El Salvador
Guinea Ecuatorial
Eritrea
Estonia
Esuatini
Etiopía
Islas Feroe
Micronesia
Fiyi
Finlandia
Francia
Gabón
Georgia
Alemania
Ghana
Grecia
Groenlandia
Granada
Guatemala
Guinea
Guinea-Bisáu
Guyana
Haití
Honduras
Hungría
Islandia
India
Indonesia
Irán
Irak
Irlanda
Israel
Italia
Côte d’Ivoire
Jamaica
Japón
Jordania
Kazajistán
Kenia
Kiribati
Kosovo
Kuwait
Kirguistán
Laos
Letonia
Líbano
Lesoto
Liberia
Libia
Liechtenstein
Lituania
Luxemburgo
Madagascar
Malaui
Malasia
Maldivas
Mali
Malta
Islas Marshall
Mauritania
Mauricio
México
Moldavia
Mónaco
Mongolia
Montenegro
Marruecos
Mozambique
Myanmar (Birmania)
Namibia
Nauru
Nepal
Países Bajos
Nueva Zelanda
Nicaragua
Níger
Nigeria
Corea del Norte
Macedonia del Norte
Noruega
Omán
Pakistán
Palaos
Panamá
Papúa Nueva Guinea
Paraguay
China
Perú
Filipinas
Polonia
Portugal
Catar
Congo
Rumanía
Rusia
Ruanda
San Cristóbal y Nieves
Santa Lucía
San Vicente y las Granadinas
Samoa
San Marino
Arabia Saudí
Senegal
Serbia
Seychelles
Sierra Leona
Singapur
Eslovaquia
Eslovenia
Islas Salomón
Somalia
Sudáfrica
Corea del Sur
Sudán del Sur
España
Sri Lanka
Territorios Palestinos
Sudán
Surinam
Suecia
Suiza
Siria
Santo Tomé y Príncipe
Taiwán
Tayikistán
Tanzania
Tailandia
Bahamas
Gambia
Togo
Tonga
Trinidad y Tobago
Túnez
Turquía
Turkmenistán
Tuvalu
Uganda
Ucrania
Emiratos Árabes Unidos
Reino Unido
Estados Unidos
Uruguay
Uzbekistán
Vanuatu
Ciudad del Vaticano
Venezuela
Vietnam
Yemen
Zambia
Zimbabue
Lista de obras de Martin Ebner
A Math Training Platform to Foster Individual Learning
A University Landscape for the Digital World
Correction to: Higher Education Landscape 2030
Developing a Professional Profile of a Digital Ethics Officer in an Educational Technology Unit in Higher Education
Development of an Amazon Alexa App for a University Online Search
Digital Transformation of Teaching and Perception at TU Graz from the Students’ Perspective: Developments from the Last 17 Years
Early Findings from Pilots in AI-Driven Education: Effects of AI-Generated Courses and Videos on Learning and Teaching
Empowering Self-Regulated Learning Through Technology and the Teacher’s Role – A Systematic Literature Review
Ensuring Quality in AI-Generated Multiple-Choice Questions for Higher Education with the QUEST Framework
Evaluating the Efficacy of Automated Video Editing in Educational Content Production: A Time Efficiency and Learner Perspective Study
Exploring GenAI Chatbots in MOOCs: Analyzing Student Interactions and Self-regulated Learning Behaviors
Four Models of Higher Education in 2030
From Lines of Development to Scenarios
Game-Based Learning with the Leap Motion Controller
Higher Education Landscape 2030
How to Foster Technology-Enhanced Learning in Higher Education
How to Plan and Manage a Blended Learning Course Module Using Generative Artificial Intelligence?
Implementing Multilingual MOOCs in European University Alliances with the Help of AI Usage, LTI and Open Licenses: Technical and Organizational Challenges
InfoFit and Beyond: AI Chatbots as EdTech Tools for Self-Regulated Learning in MOOCs
Learning Analytics and Spelling Acquisition in German – The Path to Individualization in Learning
Learning in a Virtual Environment
Learning with Videos and Quiz Attempts: Explorative Insights into Behavior and Patterns of MOOC Participants
MAKER DAYS for Kids: Learnings from a Pop-up Makerspace
MOOCs in Engineering Education
MOOCs, Learning Analytics and OER: An Impactful Trio for the Future of Education!
More Than a MOOC—Seven Learning and Teaching Scenarios to Use MOOCs in Higher Education and Beyond
Opening Up Teaching and Learning at Universities: OER, MOOCs and Microcredentials
Operationalising Transparency as an Integral Value of Learning Analytics Systems – From Ethical and Data Protection to Technical Design Requirements
Outlook on a New University Landscape in 2030
Promotion of Emotional Learning in Technical and Social Domains: A Systematic Review
Quiz Feedback in Massive Open Online Courses from the Perspective of Learning Analytics: Role of First Quiz Attempts
Setup of a Temporary Makerspace for Children at University: MAKER DAYS for Kids 2018
Synthetic Educators: Analyzing AI-Driven Avatars in Digital Learning Environments
The Synergy of Educational Technologies and Self-regulated Learning: A Systematic Scoping Literature Review
Towards Trustworthy Learning Analytics Applications: An Interdisciplinary Approach Using the Example of Learning Diaries
Work-in-Progress: Key Prerequisites for IT Infrastructures for Learning and Teaching of the European University Alliance “Unite!”
Dominio Público Uruguay cuenta con el apoyo de:
Ártica - Centro Cultural Online
Creative Commons Uruguay
Data Uruguay
Wikimedistas de Uruguay
Acerca de Dominio Público Uruguay
Acerca de
Código fuente
Proyecto Paulina
Ayuda
Documentación