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Cognitive mechanisms underlying reading and spelling development in five European orthographies

article

Genetic analysis of dyslexia candidate genes in the European cross-linguistic NeuroDys cohort

artículo científico publicado en 2013

Genome-wide association scan identifies new variants associated with a cognitive predictor of dyslexia

artículo científico publicado en 2019

Linguistic predictability influences auditory stimulus classification within two concurrent speech streams

artículo científico publicado en 2020

Longitudinal associations between melodic auditory-visual integration and reading precursor skills in beginning readers

artículo científico publicado en 2021

Predictors of developmental dyslexia in European orthographies with varying complexity

artículo científico

Reproducibility of Brain Responses: High for Speech Perception, Low for Reading Difficulties.

artículo científico publicado en 2019

Saliency or template? ERP evidence for long-term representation of word stress.

artículo científico publicado en 2012

Separating mismatch negativity (MMN) response from auditory obligatory brain responses in school-aged children.

artículo científico publicado en 2013

Suprasegmental speech cues are automatically processed by the human brain: a mismatch negativity study.

artículo científico publicado en 2004

The recognition of phonologically assimilated words does not depend on specific language experience.

artículo científico publicado en 2006

Word stress representations are language-specific: Evidence from event-related brain potentials

artículo científico publicado en 2020