Filtros de búsqueda

Lista de obras de

1, 2, 3, 4: infusing quantitative literacy into introductory biology

artículo científico publicado en 2010

4DEE—What's Next? Designing Instruction and Assessing Student Learning

artículo científico publicado en 2019

A Problem-Sorting Task Detects Changes in Undergraduate Biological Expertise over a Single Semester

artículo científico publicado en 2017

Assessing faculty professional development in STEM higher education: Sustainability of outcomes.

artículo científico publicado en 2016

Breaking the cycle: future faculty begin teaching with learner-centered strategies after professional development

artículo científico publicado en 2015

Challenge faculty to transform STEM learning

artículo científico publicado en 2015

Climate Change: Confronting Student Ideas

artículo científico publicado en 2004

Early-career faculty practice learner-centered teaching up to 9 years after postdoctoral professional development

artículo científico publicado en 2020

Ecological Controversy: Analysis to Synthesis

artículo científico publicado en 2004

Education. Scientific teaching

artículo científico publicado en 2004

FIRST--what's next?

artículo científico publicado en 2006

Flowers in the Snow: The Life of Isobel Wylie Hutchison, Permafrost: A Guide to Frozen Ground in Transition, Structure and Function of an Alpine Ecosystem, Niwot Ridge, Colorado, Roald Amundsen's <i>Belgica</i> Diary: The First Scientific Expedition

artículo científico publicado en 2002

Forecasting alpine vegetation change using repeat sampling and a novel modeling approach

artículo científico publicado en 2011

Functional mismatch in a bumble bee pollination mutualism under climate change

artículo científico publicado en 2015

Just the Facts? Introductory Undergraduate Biology Courses Focus on Low-Level Cognitive Skills

artículo científico publicado el 1 de enero de 2010

Learner-centered inquiry in undergraduate biology: positive relationships with long-term student achievement

artículo científico publicado en 2010

Marine Pathology: Revealing the Ocean's Etiology to Earthbound Students

artículo científico publicado en 2004

Model-based reasoning: using visual tools to reveal student learning

artículo científico publicado en 2011

Multi-decadal changes in tundra environments and ecosystems: synthesis of the International Polar Year-Back to the Future project (IPY-BTF).

artículo científico publicado en 2011

Novel Assessments: Detecting Success in Student Learning

artículo científico publicado en 2004

Practicing Scientific Inquiry: What Are the Rules?

artículo científico publicado en 2004

Professional development. Summer institute to improve university science teaching

artículo científico publicado en 2009

RESPONSE:Re: The Use of a Knowledge Survey as an Indicator of Student Learning in an Introductory Biology Course

artículo científico publicado en 2006

Seeing the forest and the trees: research on plant science teaching and learning

artículo científico publicado en 2014

Studying Professional Development as Part of the Complex Ecosystem of STEM Higher Education

scholarly article

Teaching Assistant Professional Development in Biology: Designed for and Driven by Multidimensional Data

artículo científico publicado en 2014

The other half of the story: effect size analysis in quantitative research

artículo científico publicado en 2013

Unleashing Problem Solvers: From Assessment to Designing Research

artículo científico publicado en 2005

Using Avida-ED for Teaching and Learning About Evolution in Undergraduate Introductory Biology Courses

artículo científico publicado en 2009

Using authentic science in climate change education

artículo científico publicado en 2018