Filtros de búsqueda

Lista de obras de

Achieving Transformational Change: Using Appreciative Inquiry for Strategic Planning in a School of Nursing

artículo científico publicado el 1 de marzo de 2012

Clinical practice guidelines for the management of pain, agitation, and delirium in adult patients in the Intensive Care Unit: executive summary.

artículo científico publicado en 2013

Clinical practice guidelines for the sustained use of sedatives and analgesics in the critically ill adult

artículo científico publicado en 2002

Compassionate Care Through the Centuries: Highlights in Nursing History

artículo científico publicado en 2017

Evaluating diversity in nursing education: a mixed method study

artículo científico publicado en 2008

Family presence during cardiopulmonary resuscitation and invasive procedures: practices of critical care and emergency nurses

artículo científico publicado en 2003

Healthier hospitals?

artículo científico publicado en 2005

Implementing healthy work environment standards in an academic workplace: An update

artículo científico publicado en 2017

Lessons From a Mentor: A Dance for Two

artículo científico publicado el 1 de enero de 1998

Meeting the Nursing Faculty Shortage Challenge: An Accelerated Doctoral Program in Nursing

artículo científico publicado el 1 de noviembre de 2010

No Time to Be Nice in the Intensive Care Unit

Powerful partnerships achieve nursing's greatest outcomes

artículo científico publicado en 2003

Prioritizing Clinician Wellbeing: The University of Virginia's Compassionate Care Initiative

artículo científico publicado en 2015

Prioritizing the organization and management of intensive care services in the United States: the PrOMIS Conference

artículo científico publicado en 2007

Promoting a healthy workplace for nursing faculty and staff

artículo científico publicado en 2012

Psychological symptoms of family members of high-risk intensive care unit patients

artículo científico publicado en 2012

Shared faculty governance: a decision-making framework for evaluating the DNP.

artículo científico publicado en 2008

Success Indicators for an Accelerated Masters Entry Nursing Program: Staff RN Performance

artículo científico publicado el 29 de abril de 2011

Teaching compassionate care to nursing students in a digital learning and teaching environment

artículo científico publicado en 2018

The accelerated doctoral program in nursing: a university-foundation partnership.

artículo científico publicado en 2007

The evolving role of the acute care nurse practitioner in critical care

artículo científico publicado en 2006

The master's is not broken: commentary on "The Doctor of Nursing Practice: a national workforce perspective".

artículo científico publicado en 2011

True collaboration: envisioning new ways of working together

artículo científico publicado en 2007