Filtros de búsqueda

Lista de obras de Yana Weinstein

A comparison of study strategies for passages: Rereading, answering questions, and generating questions

artículo científico publicado el 1 de septiembre de 2010

Adapting to test structure: letting testing teach what to learn

artículo científico publicado en 2014

Borderline but not antisocial personality disorder symptoms are related to self-reported partner aggression in late middle-age.

artículo científico publicado en 2012

Borderline personality pathology and insomnia symptoms in community-dwelling older adults

artículo científico publicado en 2014

Can cognitive processes help explain the success of instructional techniques recommended by behavior analysts?

scientific article published on 17 January 2018

Can mind-wandering be timeless? Atemporal focus and aging in mind-wandering paradigms.

artículo científico publicado en 2013

Can the survival recall advantage be explained by basic memory processes?

artículo científico publicado en 2008

False recognition of objects in visual scenes: findings from a combined direct and indirect memory test.

artículo científico

On the placement of practice questions during study

artículo científico publicado en 2016

Perceptual representations in false recognition and priming of pictures.

artículo científico publicado en 2008

Personality disorder symptoms are differentially related to divorce frequency.

artículo científico publicado en 2012

Prevalence of Personality Disorders at Midlife in a Community Sample: Disorders and Symptoms Reflected in Interview, Self, and Informant Reports

artículo científico publicado en 2014

Rapid induction of false memory for pictures

artículo científico publicado en 2010

Retrospective bias in test performance: Providing easy items at the beginning of a test makes students believe they did better on it.

artículo científico publicado en 2010

Teaching the science of learning.

artículo científico publicado en 2018

Testing improves true recall and protects against the build-up of proactive interference without increasing false recall.

artículo científico publicado en 2012

Testing protects against proactive interference in face-name learning

artículo científico publicado en 2011

The effect of question order on evaluations of test performance: how does the bias evolve?

artículo científico publicado en 2012

The enduring impact of maladaptive personality traits on relationship quality and health in later life

artículo científico publicado en 2013

The role of test expectancy in the build-up of proactive interference in long-term memory

artículo científico publicado en 2014

True and false memories in the DRM paradigm on a forced choice test.

artículo científico publicado en 2010