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Lista de obras de Crawford Moodie

'I'm killing myself, but I'm saving the planet': rolling tobacco smokers' perceptions of rolling papers

artículo científico publicado en 2020

A comparison of the autonomic arousal of frequent, infrequent and non-gamblers while playing fruit machines

artículo científico publicado en 2005

Adolescent girls and young adult women's perceptions of superslims cigarette packaging: a qualitative study.

artículo científico publicado en 2016

Adolescent perceptions of cigarette appearance

artículo científico publicado en 2013

Adolescents' Perceptions of an On-cigarette Health Warning.

artículo científico publicado en 2016

Adolescents' awareness of, and involvement with, illicit tobacco in the UK

artículo científico publicado en 2010

Adolescents' response to pictorial warnings on the reverse panel of cigarette packs: a repeat cross-sectional study

artículo científico publicado en 2013

Adolescents' response to text-only tobacco health warnings: results from the 2008 UK Youth Tobacco Policy Survey

artículo científico publicado en 2009

Adolescents' responses to the promotion and flavouring of e-cigarettes

artículo científico publicado en 2015

Are all cigarettes just the same? Female's perceptions of slim, coloured, aromatized and capsule cigarettes

artículo científico publicado en 2014

Association of pathological gambling with depression in Scotland.

artículo científico publicado en 2006

Cigarette brands with flavour capsules in the filter: trends in use and brand perceptions among smokers in the USA, Mexico and Australia, 2012-2014

artículo científico publicado en 2015

Cigarette pack design and adolescent smoking susceptibility: a cross-sectional survey.

artículo científico publicado en 2013

Commentary on Kotnowski and Hammond (2013): The importance of cigarette packaging innovation

artículo científico publicado el 1 de septiembre de 2013

Commentary on Munafòet al. (2011): Growing international momentum for plain tobacco packaging

artículo científico publicado el 1 de agosto de 2011

Consumer perceptions of cigarette pack design in France: a comparison of regular, limited edition and plain packaging

artículo científico publicado en 2011

Death of a salesman

artículo científico publicado en 2015

Extending health messaging to the consumption experience: a focus group study exploring smokers' perceptions of health warnings on cigarettes

artículo científico publicado en 2019

Impact of a ban on the open display of tobacco products in retail outlets on never smoking youth in the UK: findings from a repeat cross-sectional survey before, during and after implementation

scientific article published on 14 May 2019

Increased support for standardised packaging in the UK: a longitudinal online survey

scientific article published on 23 September 2020

Is consumer response to plain/standardised tobacco packaging consistent with framework convention on tobacco control guidelines? A systematic review of quantitative studies.

artículo científico publicado en 2013

P3b versus P3a: an event-related potential investigation of the glucose facilitation effect.

artículo científico publicado en 2008

Perceptions of plain packaging among young adult roll-your-own smokers in France: a naturalistic approach

artículo científico publicado en 2014

Plain packaging: a time for action

artículo científico publicado en 2009

Promoting cessation resources through cigarette package warning labels: a longitudinal survey with adult smokers in Canada, Australia and Mexico

artículo científico publicado en 2014

Reactions to, and trial intentions for, three dissuasive cigarette designs: a cross-sectional survey of adolescents in Scotland

artículo científico publicado en 2020

Social marketing and problem gambling: a critical perspective

artículo científico publicado en 2009

Support for removal of point-of-purchase tobacco advertising and displays: findings from the International Tobacco Control (ITC) Canada survey

artículo científico publicado en 2011

The Association Between Point-of-Sale Displays and Youth Smoking Susceptibility

artículo científico publicado el 8 de septiembre de 2011

The Sydney Laval Universities Gambling Screen: Preliminary data

article

The impact of alcohol marketing on youth drinking behaviour: a two-stage cohort study.

artículo científico publicado en 2010

The importance of cigarette packaging in a 'dark' market: the 'Silk Cut' experience

artículo científico publicado en 2012

The importance of loose tobacco when considering capping pack size

artículo científico publicado en 2020

The influence of tobacco marketing on adolescent smoking intentions via normative beliefs.

artículo científico publicado en 2009

Tobacco harm reduction: the devil is in the deployment

artículo científico publicado en 2012

Tobacco marketing awareness on youth smoking susceptibility and perceived prevalence before and after an advertising ban

scientific article published on 24 March 2008

Tobacco packaging as promotion

artículo científico publicado en 2010

UK government's delay on plain tobacco packaging: how much evidence is enough?

artículo científico publicado en 2013

Young adult smokers' perceptions of illicit tobacco and the possible impact of plain packaging on purchase behaviour

scientific article published on 26 March 2011

Young adult smokers' perceptions of plain packaging: a pilot naturalistic study

artículo científico publicado en 2011

Young adult women smokers' response to using plain cigarette packaging: a naturalistic approach.

artículo científico publicado en 2013

Young people's perceptions of cigarette packaging and plain packaging: an online survey

artículo científico publicado en 2011

Young women smokers' response to using plain cigarette packaging: qualitative findings from a naturalistic study.

artículo científico publicado en 2014