Filtros de búsqueda

Lista de obras de Aaron Drummond

Adoption of an internal viewpoint following presentations of plan-view diagrams and maps

artículo científico publicado en 2009

Author Correction: Why loot boxes could be regulated as gambling

artículo científico publicado en 2020

Commentary: "Misguided Effort with Elusive Implications" and "A Multi-Lab Pre-Registered Replication of the Ego Depletion Effect".

artículo científico publicado en 2017

Enhancing endorsement of scientific inquiry increases support for pro-environment policies

artículo científico publicado en 2016

Exploring the measurement structure of the Gambling Related Cognitions Scale (GRCS) in treatment-seekers: A Bayesian structural equation modelling approach.

artículo científico publicado en 2016

Large reductions in depression and anxiety via low-intensity cognitive behavioural therapy delivered by novice coach

artículo científico publicado en 2016

Loot box limit-setting: a potential policy to protect video game users with gambling problems?

artículo científico publicado en 2019

NewAccess for depression and anxiety: adapting the UK Improving Access to Psychological Therapies Program across Australia

artículo científico

Registered Replication Report: Dijksterhuis and van Knippenberg (1998).

artículo científico publicado en 2018

Registered Replication Report: Schooler and Engstler-Schooler (1990).

artículo científico publicado en 2014

Spatial knowledge of geographical globes: evidence of vertical alignment effects

artículo científico publicado en 2007

The impact of prolonged violent video-gaming on adolescent sleep: an experimental study.

artículo científico publicado en 2012

The relationship between problem gambling, excessive gaming, psychological distress and spending on loot boxes in Aotearoa New Zealand, Australia, and the United States-A cross-national survey

artículo científico publicado en 2020

Vertical representational biases in healthy university students

artículo científico publicado en 2012

Video game loot boxes are psychologically akin to gambling

artículo científico publicado en 2018

Video-games do not negatively impact adolescent academic performance in science, mathematics or reading

artículo científico publicado en 2014

Violent video games: The effects of narrative context and reward structure on in-game and postgame aggression.

artículo científico publicado en 2015

Why loot boxes could be regulated as gambling

artículo científico publicado en 2020