Filtros de búsqueda

Lista de obras de Andrew C Butler

A new on-line resource for psycholinguistic studies

artículo científico publicado en 2004

Collective memories of three wars in United States history in younger and older adults.

artículo científico publicado en 2014

Comparative effects of test-enhanced learning and self-explanation on long-term retention.

artículo científico

Congruity effects between materials and processing tasks in the survival processing paradigm.

artículo científico publicado en 2009

Correcting a metacognitive error: feedback increases retention of low-confidence correct responses.

artículo científico publicado en 2008

Effects of Team-Based Learning on short-term and long-term retention of factual knowledge

artículo científico publicado en 2015

Feedback enhances the positive effects and reduces the negative effects of multiple-choice testing.

artículo científico publicado en 2008

Metacognitive strategies in student learning: do students practise retrieval when they study on their own?

artículo científico publicado en 2009

Test-enhanced learning in medical education.

artículo científico publicado en 2008

The Future of Medical Education: Assessing the Impact of Interventions on Long-Term Retention and Clinical Care.

artículo científico publicado en 2015

The effect of type and timing of feedback on learning from multiple-choice tests.

artículo científico publicado en 2007

The effects of test-enhanced learning on long-term retention in AAN annual meeting courses

artículo científico publicado en 2015

The hypercorrection effect persists over a week, but high-confidence errors return

artículo científico publicado en 2011

The importance of seeing the patient: test-enhanced learning with standardized patients and written tests improves clinical application of knowledge.

artículo científico

The science of effective learning with spacing and retrieval practice

artículo científico publicado en 2022

Visual imagery in autobiographical memory: The role of repeated retrieval in shifting perspective.

artículo científico publicado en 2016