Filtros de búsqueda

Lista de obras de Kathleen B. McDermott

A comparison of study strategies for passages: Rereading, answering questions, and generating questions

artículo científico publicado el 1 de septiembre de 2010

Between-list lag effects in recall depend on retention interval

artículo científico publicado en 2014

Both multiple-choice and short-answer quizzes enhance later exam performance in middle and high school classes.

artículo científico publicado en 2013

Creating false memories: Remembering words not presented in lists

Does test-induced priming play a role in the creation of false memories?

artículo científico

Examining the testing effect with open- and closed-book tests

Expectation of a final cumulative test enhances long-term retention

artículo científico publicado en 2007

Functional System and Areal Organization of a Highly Sampled Individual Human Brain

artículo científico publicado en 2015

Generalizing test-enhanced learning from the laboratory to the classroom

artículo científico publicado en 2007

Genetic influences on free and cued recall in long-term memory tasks

artículo científico publicado en 2006

Illusory recollection of voices

artículo científico publicado en 2004

Neuroscience. Remember when?

artículo científico publicado en 2011

Remembering What We Learn

scientific article published on 01 July 2018

Retrieval-induced facilitation: initially nontested material can benefit from prior testing of related material.

artículo científico publicado en 2006

Test-enhanced learning in the classroom: long-term improvements from quizzing

artículo científico publicado en 2011

Testing during study insulates against the buildup of proactive interference

artículo científico publicado en 2008

Two types of event memory

artículo científico publicado en 2013