Filtros de búsqueda

Lista de obras de

A Novel Instrument to Measure the Multidimensional Structure of Professional Agency

A multi-componential methodology for exploring emotions in learning

Agency and Learning in the Work of Software Professionals

Agentic perspective on fostering work-related learning

article published in 2017

An Agency-Promoting Learning Arena for Developing Shared Work Practices

artículo científico publicado en 2017

Between school and working life: Vocational teachers’ agency in boundary-crossing settings

artículo científico publicado en 2009

CLIL teachers in Finland

Challenges for Surgical Residents’ Practice-Based Learning

artículo científico publicado en 2013

Collaborative processes during report writing of a science learning project: The nature of discourse as a function of task requirements

artículo científico publicado en 2000

Collective Agency-Promoting Leadership in Finnish Teacher Education

artículo científico publicado en 2018

Constraints and Challenges on Learning and Construction of Identities at Work

artículo científico publicado en 2008

Constructing Knowledge through a Role-Play in a Web-Based Learning Environment

artículo científico publicado en 2003

Contextual and strategic knowledge in the acquisition of design expertise

artículo científico publicado en 2000

DEVELOPING AN ON-LINE APPLICATION, EMOTION CIRCLE (EC) FOR THE SELF-ASSESSMENT OF EMOTIONS IN AGENTIC LEARNING AT WORK

Developing teachers' professional expertise through collaboration in an innovative ICT‐based learning environment

artículo científico publicado en 2004

Emerging Conceptualisations on Professional Agency and Learning

artículo científico publicado en 2017

Emotions in leaders’ enactment of professional agency

Factors promoting vocational students’ learning at work: study on student experiences

artículo científico publicado en 2012

How do novice teachers in Finland perceive their professional agency?

artículo científico publicado en 2015

Identity and Agency in Professional Learning

artículo científico publicado en 2014

Ikääntyneet aikuiset kuntoutustyöntekijöiden puheessa

artículo científico publicado en 2019

Miten käsitteellistää ammatillista toimijuutta työssä?

artículo científico publicado en 2014

Mitä mieltä, professorit?

artículo científico publicado en 2006

Older rehabilitees' life-course agency in Finnish gerontological rehabilitation

artículo científico publicado en 2015

Opettajien ammatillinen identiteetti, toimijuus ja sitoutuminen väljä- ja tiukkakytkentäisessä koulutusorganisaatiossa

artículo científico publicado en 2012

Professional Agency, Identity, and Emotions While Leaving One’s Work Organization

artículo científico publicado en 2015

Professional identity among student teachers of physical education: the role of physicality

artículo científico publicado en 2019

Professional learning and agency in an identity coaching programme

artículo científico publicado en 2016

Recent tensions and challenges in teacher education as manifested in curriculum discourse

artículo científico publicado en 2010

Rehabilitation agency of older adults in group-based intervention

artículo científico publicado en 2018

Seeking New Perspectives on the Development of Teacher Education

artículo científico publicado en 2013

Social Processes and Knowledge Building During Small Group Interaction in a School Science Project

artículo científico publicado en 2002

Students’ accounts of their participation in an intensive long-term learning community

Students’ self-reported learning outcomes after a business start-up education program

artículo científico publicado en 2019

Surgical learning and guidance on operative risks and potential errors

artículo científico publicado en 2017

Teacher agency within the Finnish CLIL context: tensions and resources

artículo científico publicado en 2017

Teachers’ Professional Identity Negotiations in Two Different Work Organisations

artículo científico publicado en 2008

Teachers’ pedagogical and relational identity negotiation in the Finnish CLIL context

artículo científico publicado en 2017

The Reciprocal Relationship Between Emotions and Agency in the Workplace

artículo científico publicado en 2017

The professional agency of teacher educators amid academic discourses

artículo científico publicado en 2012

Tutkimus ammatti-identiteetin tukijana ja oppimisyhteisöjen rakentajana

artículo científico publicado en 2005

Vocational teachers in the face of a major educational reform: individual ways of negotiating professional identities

artículo científico publicado en 2009

Vocational teachers’ pathways in the course of a curriculum reform

artículo científico publicado en 2011

What is agency? Conceptualizing professional agency at work

artículo científico publicado en 2013