Filtros de búsqueda

Lista de obras de

Collaborative professional practice for strengthening teacher educator identities in Eritrea

artículo científico publicado en 2021

Educating Professionals for Sustainable Futures

artículo científico publicado en 2018

Empathy-based stories capturing the voice of female secondary school students in Tanzania

artículo científico publicado en 2013

Enabling and constraining family: young women building their educational paths in Tanzania

artículo científico publicado en 2015

Eritrean teachers' perceptions of learner-centred interactive pedagogy

artículo científico publicado en 2021

Exploring global responsibility in higher education students’ cross-cultural dialogues

artículo científico publicado en 2018

From cultural visits to intercultural learning

artículo científico publicado en 2020

Global connectedness in higher education: student voices on the value of cross-cultural learning dialogue

artículo científico publicado en 2015

Introduction

artículo científico

Modes of Study Handbook for Students and Educators

artículo científico publicado en 2021

Navigating transitions to adulthood through secondary education: aspirations and the value of education for Tanzanian girls

artículo científico publicado en 2013

North–South–South collaboration as a context for collaborative learning and thinking with alternative knowledges

artículo científico publicado en 2019

Opiskelijan ja opettajan opas monipuoliseen yliopisto-opiskeluun

artículo científico publicado en 2021

Research to engage voices on the ground in educational development

artículo científico publicado en 2014

The meanings of differentiated instruction in the narratives of Eritrean teachers

artículo científico publicado en 2021

The significance of student voice: female students’ interpretations of failure in Tanzanian secondary education

artículo científico publicado en 2014

Urban Spaces for Intercultural Encounters: Teacher Students’ Reflections on the Cultural Plunge

artículo científico publicado en 2015